<

88 років Світового Лідерства!

Хмаринка тегів

Новини

Робот від OMRON може замінити персонал на вокзалі

Сьогодні в період пандемії COVID-19, ми змушені вибирати нові стандарти життя, відмовляючись від багатьох чинників звичного для нас. Корпорація OMRON швидко реагує на стрімке поширення інфекції, підвищуючи безпеку і покращуючи комфорт перебування в громадських місцях за допомогою своїх розробок.

Фахівці OMRON SOCIAL SOLUTIONS Co., Ltd. (OSS) розробили інноваційного робота-гіда, який замінює персонал, а також знижує навантаження на обслуговування пасажирів в громадських місцях - аеропортах, вокзалах і т.д.

Даний прилад (висота 30 см) сьогодні встановлено на залізничних вокзалах Японії, в тому числі і на станції Кейо в Сіндзюку. Цей компактного розміру робот може спілкуватися з пасажирами на декількох мовах - японською, китайською, англійською та корейською. Він відповідає на всі питання, що стосуються залізничних послуг - навігацію по станціях та ін. Отримати відповідь на питання, що цікавить можна у вигляді символів на дисплеї або за допомогою голосового оповіщення. Робот розпізнає мову в автоматичному режимі, тому немає необхідності вибирати мову вручну, потрібно тільки задати питання. Дані фікції дозволяють отримати інформацію безконтактно, що знижує ризики зараження вірусами.

Це один з яскравих прикладів розвитку компанії OMRON, а також швидкого реагування за допомогою інноваційних технологій на нові реалії життя в період пандемії.

Більше інформації, що цікавить можна отримати за посиланням.

OMRON на варті Вашого здоров'я!